Sunday, October 3, 2010

RUMAH TERBUKA ERATKAN SILATURRAHIM

Rumah terbuka aidilfitri anjuran Kelab Sukan dan Rekreasi Warga Kota Kuala Lumpur yang diadakan semalam berjalan dengan penuh kemeriahan yang menyaksikan betapa eratnya hubungan silaturrahim di kalangan tetamu yang hadir.

Foto - Dato' Sri Zulhasnan Rafique, Datin Sri Anna Razak sedang menjamu selera. Turut kelihatan Rosli Mohhmad (Kiri) dan Hairunnisha Ismail (Kanan).

Seperti yang dijangkakan lebih 300 orang tetamu yang diundang telah berkunjung ke rumah terbuka ini sejak pukul 3 petang sehinggalah ianya berakhir pada jam 6.45 petang.
Pertemuan silaturrahim ini juga telah menyaksikan kehadiran tokoh-tokoh pemimpin di dalam kawasan Parlimen Setiawangsa khususnya dari UMNO. Dato' Sri Zulhasnan Rafique, Ahli Parlimen Setiawangsa merupakan di antara tokoh pemimpin yang hadir bersama isterinya, Datin Sri Anna Razak ke majlis ini.

Datuk Haji Astaman Abdul Aziz, Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Kuala Lumpur yang juga Ahli Majlis FAM telah tiba lebih awal kira-kira jam 3.15 petang, diikuti dengan kehadiran Dato' Haji Abdul Halim Samad, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Setiawangsa yang sampai pada jam 3.50 petang. Manakala Dato' Ahmad Fauzi Zahari, Naib Ketua UMNO Bahagian Setiawangsa pula telah hadir ketika Dato' Halim Samad sedang menyampaikan ucapannya.

MEREKA MENYAMPAIKAN UCAPAN


Kiri: Datuk Astaman. Kanan: Dato' Halim


Kiri: Abdul Rahman Hashim. Kanan: Roselan Abdul Rahman

Sebelum itu, Datuk Haji Astaman Abd. Aziz sebagai Penasihat Kelab Sukan dan Rekreasi Warga Kota Kuala Lumpur dan Abdul Rahman Hashim selaku Pengerusi Jawatankuasa Pengelola Rumah Terbuka Aidilfitri turut menyampaikan ucapan aluan masing-masing. Manakala Pengerusi Badan Pengurusan Bersama Pangsapuri Madu Mas, Roselan Abdul Rahman terlebih awal telah menyampaikan ucapan aluannya.

Majlis rumah terbuka ini dianjurkan secara bersama dengan Badan Pengurusan Bersama (JMB) Pangsapuri Madu Mas yang telah menyediakan tempat di laman kolam renang pangsapuri berkenaan.

Selain Dato' Sri Zulhasnan, Dato' Halim Samad, Dato' Fauzi Zahari dan Datuk Astaman, turut memeriahkan suasana ialah dengan kehadiran beberapa orang tokoh masyarakat seperti Puan Harirunnisha Ismail, Ketua Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Setiawangsa yang sampai ke majlis ini bersama dengan Ketua-Ketua Wanita UMNO Cawangan yang lainnya.



Turut bersama dalam majlis ini ialah Dato' Ahmad Yamin Dato' Rahim, Pengerusi Badan Kebajikan dan Tabung Bantuan Amal Persiaran Kuantan, Ahmad Yahya Yaakub, Pengerusi PERKASA Parlimen Setiawangsa dan Ketua-Ketua UMNO Cawangan dalam Bahagian Setiawangsa yang terdiri daripada Abas Mohd. Dom dari Cawangan Kelumpuk Camar, Ahmad Laili Tajul Arus dari cawangan Menara Seri Jati, Yatim Mohamad dari Cawangan Kg. Loke Yew, Haji Abdullah Abdul Rahman dari cawangan Pangsapuri Setapak Jaya 1B, Abu Bakar Ismail dari cawangan Dataran Sg. Bonus, Mohd. Nor dari cawangan Pinggiran Air Jernih, Azhar Kassim dari cawangan Taman Setapak Jaya, Awaludin Zaharin dari cawangan Rumah Pangsa Setapak Jaya 1A, Puan Norsiah dari cawangan KLSC, Nasir Md. Amin dari cawangan Immetex, Zainal Tan Sri Mahmood dari cawangan Tmn Setiawangsa Fasa II dan juga Razak Karim, Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Setiawangsa yang juga Pengerusi Persatuan Penduduk PPR Sg. Bonus.

SEKITAR RUMAH TERBUKA AIDILFITRI KELAB SUKAN & REKREASI
WARGA KOTA KUALA LUMPUR, 2 OKROBER 2010



Turut kelihatan ialah Ramli Sulaiman, Pengerusi Persatuan Penduduk Rumah Pangsa Setapak Jaya 1A dan Azhar@Kaloi Pengerusi Persatuan Penduduk PPR Seri Semarak dan Yahaya Tahir, Setiausaha PERKASA Parlimen Setiawangsa. Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul dan pihak DBKL turut menghantar wakil masing-masing ke majlis ini.

Rosli Mohammad selaku Presiden Kelab Sukan dan Rekreasi Warga Kota Kuala Lumpur telah menyatakan rasa gembiranya di atas kejayaan majlis rumah terbuka ini yang terbukti telah menegeratkan hubungan silaturrahim sesuai dengan semangat aidilfitri yang sedang dirayakan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.