Wednesday, May 26, 2010

SETIAWANGSA KINI WUJUD 3 KEPALA?

Berikut ini ialah komen yang diberikan oleh seorang yang menggelarkan namanya LOCENGMANGSA (Bukan LOCENGWANGSA)......pada 19 Mei lalu di dalam blog 'wilayahkini.blogspot.com'. Komentarnya dipetik untuk tatapan pengunjung 'semarakwangsa.blogspot.com' yang mungkin berminat membuat analisa selanjutnya.

LOCENGMANGSA said...

Setiawangsa oh Setiawangsa......

Apa nak jadi dgn Setiawangsa ni,dari sumber yang boleh dipercayai, sekarang dah ada 3 kepala, silap-silap 4 kepala.... Walaupun jauh lagi tempoh pertandingan,YB Dato Sri Ketua Bahagian dengar cerita akan dicabar oleh 2 orang yang terdekat dengan beliau, yang sorang lagi tak confirm lagi tapi dah mula sponsor Sayap Pergerakan dan orang2tertentu untuk kehulu kehilir.

YB Ketua Bahagian Setiawangsa adalah dari kalangan yang buat kerja dan menjaga Setiawangsa dengan bagus sekali, tengok Setiawangsa 10 tahun lepas dgn sekarang. Apa lagi korang nak hah ! Dah dapat Ketua Bahagian yang bagus,kebajikan masyarakat terjaga, kira Alhamdullilah lah...

Kepada yang dok kejar jawatan tu, fikir2 lah faktor, ada ke sokongan cawangan? Umur ? dan berbagai-bagai.

Teringat kata-kata seorang teman " biar jawatan yang cari kita, kalau kita yang cari jawatan maka tak lama".... ada betul juga dan telah banyak juga tauladan.


2 comments:

  1. Siapakah orang yang terdekat yang dimaksudkan...Yusaini ke...Hashim Janggut ke...Pak Lah ke....atau Farid ke? dan siapa pula yg sibuk2 sponsor sayap2 ke hulu ke hilir....mestilah org itu yang berduit!!

    ReplyDelete
  2. Sokong Dato Sri ! Tahniah kalau gandingan masih mantap tapi kenapa Semarakwangsa mesti mengelabah dan siap keluar artikel.Semarakwangsa x perlu layan posting pasal 3 kepala tu. Kata orang kalau x de angin pokok takkan bergoyang. Ni mesti ada orang yang duduk atas pokok tu. Biasa lah, orang yg duduk atas pokok sekarang ni semuanya educated. ada yang komen dalam blog, ada yang tulis blog, ada yang jadi pelakon (depan lain blakang lain) dan ada yang makan merata-rata tempat. TAHNIAH buat Semarakwangsa diatas artikel yang membawa BAHAGIAN ke arah PERPADUAN. HIDUP SEMARAKWANGSA !!!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.