Wednesday, October 6, 2010

LAGI RUMAH TERBUKA AIDILFITRI......KAK ANI GEMBIRA RAMAI WARGA SETAPAK JAYA HADIR

Puan Hairunnisha Ismail, Ketua Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Setiawangsa kelihatan begitu sibuk sekali melayan tetamunya, apabila rumah terbuka aidilfitrinya yang diadakan semalam telah dibanjiri oleh penduduk tempatan di Taman Setapak Jaya.

(Foto - Kelihatan Kak Ani sedang melayan tetamunya, Dato' Sri Zulhasnan, Datin Sri Anna Razak dan juga Dato' Halim Samad)

Majlis rumah terbukanya itu turut diserikan lagi dengan kehadiran tokoh-tokoh pemimpin UMNO Bahagian Setiawangsa yang terdiri daripada Dato' Sri Zulhasnan Rafique, Ketua UMNO Bahagian yang juga Ahli Parlimen Setiawangsa, Dato' Halim Samad, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Setiawangsa, Seri Wani Sabtu, Ketua Puteri UMNO Bahagian Setiawangsa termasuk Ketua-Ketua UMNO Cawangan, Wanita UMNO Cawangan, Pemuda UMNO Cawangan dan juga Puteri UMNO Cawangan-Cawangan di Bahagian ini.

Kelihatan juga Datuk Astaman Abd. Aziz yang telah hadir di penghujung majlis. Sebelum itu turut memeriahkan majlis rumah terbuka ini ialah Azuz Dato' Abdul Razak, Naib Ketua UMNO Bahagian Lembah Pantai dan wakil-wakil daripada UMNO Bahagian Batu serta wakil daripada UMNO Bahagian Wangsa Maju.

Majlis rumah terbuka ini adalah anjuran bersama UMNO Cawangan Taman Setapak Jaya yang diketuai oleh Azhar Kasim dan juga UMNO Cawangan Taman Setapak Jaya Fasa II di mana Kak Ani juga merupakan Ketua Wanita UMNO Cawangan tersebut. Tahniah!

KOLEKSI GAMBAR RUMAH TERBUKA AIDILFITRI TAMAN SETAPAK JAYA




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.